Agulles i/o Parets

B) Ag 422 (1) B) Ag. Mare (2) B) Agulla Antoni Rosich (1) B) Agulla del Mirador (4) B) Agulla del Pla dels Ocells (2) B) Agulla dels Espeleolegs (1) B) Agulla dels Set (2) B) Agulla Dionis (1) B) Agulla Manolito Garcia (1) B) Albarda Castellana (1) B) Bacallà (1) B) Bessona Inferior (1) B) Bola de la Partio (1) B) Boteruda (1) B) Boteruda del Gra (2) B) Camell de Sant Jeroni (2) B) Cap d'en Calventus (2) B) Cap de Guerrer (2) B) Cap de Mort (3) B) Cap del Serrat de S. Joan (1) B) Cara de Mico (7) B) Caragolet (2) B) Carnavalada (2) B) Contrafort de la Palleta Est (2) B) Contrafort de Sant Pau Vell (2) B) Contrapuntal de l'Albarda Castellana (2) B) Cota 339 (2) B) Cua de Bacallà (2) B) Dels Tres o CNT (3) B) El Barretet (2) B) El Bisbe (2) B) El Cavall Bernat (1) B) El Farao (1) B) El Faraonet (1) B) El Frare de Baix (1) B) El Gerro (2) B) El Lloro (1) B) El Pas del Príncep (1) B) El Pingüi (3) B) El Porró (1) B) El Rave (1) B) El Setrill (2) B) El Timbaler del Bruc (2) B) El Xumet (3) B) Els Estalvis del Porró (1) B) Els Graus (5) B) Enclusa de Frares (2) B) Escorpí (2) B) Frare de Baix del Clot de la Monica (2) B) Frare Gros (2) B) Ganivet dels Diables (1) B) Gegant Encantat (2) B) Gorra Frigia 1 (9) B) Gorra Frigia 2 (7) B) Gorra Marinera (4) B) L'Aglà (2) B) L'Anec (1) B) L'Arbret (2) B) L'Elefant (1) B) L'Esquelet (1) B) La Bandereta (2) B) La Boleta del Portell Estret (1) B) La Cadireta (1) B) La Cajoleta (2) B) La Corona de La Reina (4) B) La Doble (2) B) La Granota (1) B) La Inclinada (2) B) La Mamella (3) B) La mamelleta (1) B) La Momia (1) B) La Momieta (1) B) La Monja (2) B) La Nina (2) B) La Palleta (2) B) La Palleta baixada (1) B) La Panxa del Bisbe (2) B) La Paparra (2) B) La Pastereta (8) B) La Pelada (1) B) La Peluda (1) B) La Portella Petita (1) B) La Prenyada (2) B) La Presidenta (2) B) La Proa (2) B) La Reina (4) B) La Saca Gran (2) B) La Salamandra (2) B) La Talaia dels Enginyers (2) B) La Trumfa (1) B) La Xepa (2) B) Magdalena Inferior 1 (5) B) Magdalena Inferior 2 (2) B) Magdalena Superior 1 (5) B) Magdalena Superior 2 (4) B) Mirador dels Ermitans (2) B) Miranda de Can Jorba (6) B) Miranda de la Portella (1) B) Miranda de les Boïgues (4) B) Miranda de les Magdalenes (3) B) Miranda de Sant Benet (1) B) Miranda de Sant Joan (4) B) Miranda de Sant Joan Est (1) B) Miranda de Sant Onofre (3) B) Miranda de Sant Pere (10) B) Miranda de Santa Magdalena (1) B) Miranda del Pas dels Francesos (3) B) Miranda del Princep (2) B) Montgros (2) B) Mur Encaixonat (1) B) Pared de l''Esperança (2) B) Paret de Diables (1) B) Paret de l'Aeri (1) B) Paret del Pont (2) B) Paret dels Trons (1) B) Placa Roofs (2) B) Plecs del Llibre (1) B) Pollego Oest (2) B) Portella Petita (2) B) Portella Superior (3) B) Processó dels Monjos (2) B) Punta Pam a Pam (2) B) Ratpenat (2) B) Roca De Sant Cugat (2) B) Roca de Sant Martí (2) B) Roca de Sant Salvador (1) B) Roca dels Col.leccionistes (2) B) Roca dels Corbs (2) B) Roca dolça (2) B) Roca Gran de la Portella (1) B) Roca Gris (2) B) Salvat Papasseit (1) B) Salvat Papasseit B) Bacallà (1) B) Sant Jeroni Oest (2) B) Savina Inferior (1) B) Sense Nom (1) B) Sentinella (2) B) Serrat de les Garrigoses (2) B) Serrat de les Onze (4) B) Serrat del Moro (1) B) Serrat del Muntaner (8) B) Serrat dels Monjos (3) B) Serrat dels Tudons (2) B) Talaia Gran (1) B) Tonsura - La (1) B) Ullal de La MAgdalena (6) B) Veïna del Gerro (2) B) Veïna del Musclet (1) B) Xepa - La (1) B)Serrat de les Onze (1)

dimarts, 20 de desembre de 2016

Indignats

18-12-2016

Collbató

Codolosa

Via  :  Indignats
Renoi que no aprendré mai .... apa ja em veus amb tres promeses del futur a fer el ridícul, sort que arribant tocats, venen de sopars Nadalencs de empresa, amb els ulls mig clucs fent alguna ziga zaga i tenen que tornar aviat per que ant de començar la prèvia-prèvia dels Cules amb els Periquitos ...... Deu meu, quina creu.... en fi trobada tard per esmorzar  i tornada d’hora per .... be  per lo que sigui,  a on es pot anar .... "poooozzz" a la Codolosa,  a fer veure que serveixo per alguna cosa ....!!!
L - 1 des de la R - 1  Irene - Pol - Victor

Cap a quarts de tard, sortim del cotxe a la anada encara vaig fent (per que es curta) cosa que no passarà a la baixada.

A peu de via unes quantes cordades que es troben mes perdudes que la "Pipa de un Indi" i es que no he sabut trobar els noms que havia a peu de via i com estan una a tocar de l’altre no se sap quina es quina. En fi com diu aquell ja se ho faran, nosaltres per casualitat encertem i comencem be.
R - 1 des de el L - 2
  Em deixant pujar davant, sempre es te una deferència als Avis, com que estant tocats pujo amb La Irene que es fàcil d’enganyar i sense que es doni compte me les deixa totes per a Mi, darrera vindran el Víctor i El Pol que son dos cracs i no parent de fer el boig, però joeeer com pujant, Ells net Jo agafant a tot lo que sigui de colors i meeeees.
El Guillem al L - 3  (foto Pol)

Ant fet un mini vídeo musicat, a veure si soc capaç de posar be el enllaç, es curt i divertit.   https://youtu.be/sMeYE0qVefw

Uffff .... fi del dia al Bar, aquí si que quedo be!!!!

Descripció de la via :
Primer llarg  :  Comença amb una curta fissura obliqua de dreta a esquerra (2 metres) i desprès puja entre dues mates per anar a trobar diferents plaques, entre placa i placa la dificultat baixa, fins a la reunió en una petita cornisa. La dificultat es variada segons passis per la dreta, la esquerra o el mig de la xapa. 30 metres, 4 xapes, IVº / IIIº /IVº+ / Vº / IVº+ / IVº

Segon llarg  :  Se surt una mica a l’esquerra de la reunió, fins la primera xapa a partir de aquí es posa dret  no es fàcil,  uns metres mes amunt una llastra perfecte per agafar-se, en aquet punt me he agafat a la xapa de dalt i he posat el peu a la de baix, lo que facilita un xic el pas i amunt, desprès la dificultat decau progressivament fins arribar a sota un espero, en aquest punt anar a la dreta a trobar una còmoda rapissa entre mig dels arbres. 25 metres, 4 xapes, IVº / Vº VI--  Ao / Vº / IVº / Iº

Tercer llarg  :  Ara tenim la primera xapa recte a sobre el cap i la segona un xic mes amunt, a la primera se arriba des de la reunió i a la segona he arribat per la dreta per despres agafar-me com una paparra a la presa de colors, desprès algun passet fi i baixa la dificultat el darrer tram un xic descompost. 25 metres, 6 xapes, Vº / Ao / Vº / IVº / IIIº - IIIº+

Baixada  :
Caminat cap a l’esquerra a trobar la drecera de Fra Garí.
Per l’aproximació, descens i mes informació clicar aquí :