dijous, 20 de març de 2014

Canvi ClimBàtic



15-03-2014

La Plantació

La Presidenta

Via  :  Canvi ClimBàtic


L-1  40 metres, 1 Pitó 2 xapes, 1 sabina ;  IVº /  IIIº / IIº
L-2  45 metres, 9 xapes, 2 pitons ;  IVº / IVº+ / 1 pas de Vº
L-3  25 metres, 6 xapes, 1 pont de R. ; Vº / IVº+ / IVº / Vº+ / (o Ao)
L-4  20 metres, 1 arbre, 3 xapes, 1 pitó  VI (o Ao)  /  Vº / IIº

Al Club em quedat un bon grapat de gent per sortir a escalar, be me ant deixat sortir amb La Canalla, volien descobrir una nova zona, per Ells, i me ant portat a La Plantació.....uuuuffffff  !!!! ja queda lluny !!!

L-1    El Jordi i el Sergi
Tot xino xano, Jo bufant ....Ells xerrant, se ens a fet curt el arribar a peu de via

Els adverteixo el primer llarg ... no agrada des de sota, però enganya i no te cap complicació, a les hores me inviten a iniciar la via.....mmmmm...... i si te trampa i a la R-1 volen canviar de Cap de corda..... NORRRRR em nego en rodo.

 El Guillem al L-2 (foto Sergi)

 Segueixo Jo,  el segon es mol bonic amb uns bons agafadors i una pedra extraordinària.... dificultat suficient per mirar-ho amb interès però per Jo,  vaig folgat, protecció optima i gaudeixo un munt.
Llàstima que lo que abans era una còmoda reunió en mig dels arbres ara es un quasi desert de terra un xic incòmode

 
Canvi de primer i el Jordi surt amunt, mentre els companys de la segona cordada van arribant amb cara de satisfacció.

Entrant a la malmesa R-2
El tercer llarg extraordinari roca bona, generosa de preses amb un pas difícil al capdamunt, que es pot superar amb una bona pressa de cita de colors, per els mes covards com Jo, ells ho faran “net”,  com si Jo no em rentes..:!!!

En fi val la pena arribar al cap de munt de l’agulla i desprès caminat a la dreta muntar la reunió al Collet.



 Bonic L-3




Ara be el llarg mes difícil .... be els covards arribem amb unes bones preses de colors, sense problemes, es curt intens i amb bons agafadors, un xic escassos... però bons....








Curt i intens  L-4
Be un petit problema a sortit, com la via es bonica, de bona pedra, segura i de grau assequible... la fa molta gent i igual que se ha fet malbé el bosquet de la reunió anterior (per no posar la R a la pedra) aquí se ha fet malbé el arbre per el que es pujava per accedir a la primera xapa, per lo que en substitució del arbre o .... es posa un altre xapa.... o es porta una antena....... o se es Bo escalant els primers 2/3 metres, també es pot plantar un altre arbre i fer una “Moratòria”, fins que creixi.







Per l’aproximació, descens i mes informació clickar aquí  :