Translate

Cercar en aquest blog

dilluns, 3 de juliol del 2017

Sol Solet

01-07-2017
Collbató
Miranda de Can Jorba
Via :  Sol Solete

No se com ...... però em trobo enfilant la porta del Bar Anna amb el cor encongit he quedat amb uns escaladors de veritat ....!!!!  total lo únic que he de fer es pesar-los informació del Todga, al qual volen anar aquesta tardor ..... i ara tindre que anar amb ells a escalar.... mama poo .....!!!
Sort que al arribar i ha una tercera protagonista i em diuen que anirem a fer alguna via BEB que no em preocupi .... beee !!!!
El Xacó fent el L - 1
Ells son com cal i fan un esmorzar ligth ... com correspon a veritables esportistes, Jo em demano un bon entrapa, cervesa i cigaló..... en fi com correspon a un bon tripaire.... que li farem, a aquestes alçades no penso canviar.
Finalment decideixen fer un dia de descans i anem a la via Sol Solet.
La aproximació ja demostra que son bona gent i em van esperant per que no em perdi .... jejeje (gracies).
L - 2 des de la R - 1
Peu de via farem dues cordades el Xavier amb la Montserrat i el Xacó amb Jo, comencem nosaltres, el company comença per la directa a buscar una xapa que no es de la via, per des de aquesta anar a la dreta i xapar la tercera de la via, així se estalvia la part mes relliscosa, Jo tremolant ja em veig als primers passos demanat auxili ....!!! be no a estat així i es revela una bona entrada ja que al menys no esta tant lliscosa. El col·lega es passa la primera reunió i tira metres amunt fins la segona, cago en tot jo que ja em veia fent 10 metres i complint. ...!!!
L - 3 des de la R - 4
Ara em toca a Mi anar fent, no vegis lo que un te que fer per quedar be, mirar de no agafar-se a les presses de colors i es que les mans se me van directes, ja es un hàbit, fent veure que pujo xiulant quant porto el culet ben tancat .....
Un cop dalt tenen la benevolència de baixar per els ràpels en compte de tirar a amunt ....ufffff
De retorn al Bar sembla que els he pogut despistar i no he quedat malament del tot.
L - 4 
Encara es troba bona gent que et perdona totes les repapiejades pròpies de la gent que ja ha deixat de ser madureta.
Situació de la via :  Curta aproximació des de Can Jorba, un cop situats al peu de La canal de Can Jorba anar a l’esquerra un frondós arbra marca el inici de unes 4 vies, la Sol Solet es la que comença a dalt dels arbres i va cap a l’esquerra fins situar-se al inici de un marcat diedre que es puja per el seu costat esquerra.
Primer llarg  :  Em començat per una variant d’entrada tot sortint de la vertical del díedre de inici un primer pas de bavaresa i desprès una placa dreta però no tant polida com el inici original, se arriba a la tercera xapa de la original, seguir el díedre amunt, una darrera placa una mica fina per entrar a la reunió, que en l’actualitat es pot fer un metre a la dreta mol mes fàcil. 30 metres, 7 xapes, IVº+ / IVº (polit)
Segon llarg  :  Recte amunt sense complicacions per una placa preciosa i ja no tant lliscosa, 18 metres, 4 xapes,  IVº.
Tercer llarg  :   Llarg en diagonal cap a la dreta per una deliciosa placa, anar seguint les xapes, algun pas de flanc amb una extraordinària pedra i fantàstics agafadors, els darrers metres pujant recte amunt fins la reunió. 30 metres, 12 xapes, IVº - IVº+  (algun pas aïllat de Vº.
Quart llarg  :  Se surt en un flanqueig a la dreta a passar entre mig de un parell de arbrets, desprès recte amunt seguint, per la  dreta un petit espero fins el cap de munt, reunió a l’esquerra. 25 metres, 6 xapes, IVº - IVº+
Cinquè llarg  : Seguim la placa un tros mes fins arribar al sostre, sortim per l’esquerra i donem la volta a una savina, una xapa ens marca el camí per pujar uns metres recte amunt i després anar en diagonal a trobar un altre xapa que també marca el camí fins la reunió. 25 metres, 4 xapes, IVº /  IIº /  IVº- / IIIº
La baixada : Anar uns 4/5 metres a la dreta una mica per sota nostre, trobem una instal·lació de ràpel nova en inox.
Per informació general telefonar al Patronat 93-402-46-00

Per l’aproximació, descens i mes informació anar al següent enllaç :