dilluns, 8 de juliol del 2013

03-07-2013

La Miranda de les Boïgues

Via :Sílvia

Cada vagada una mica mes lluny, ara agafem el camí de les Portelles, una mica abans ens desviem per
L-2 des de R-2
localitzar i veure el peu de via de la Peter Pan  a La Pelada, cutre ...cutre. ens reafirmem en que no cal tornar i regressem al camí de Les Portelles.

Anirem a fer la Aresta Brucs de La Miranda de les Boïgues.

El pedestal al estil  antic i una vegada a la R-1 mirem cap a la clàssica, es a dir en direcció a la gran pedra blanca que sempre a estat el nostre referent i..... ni una assegurança...uffff

A la esquerra i ben ve seguint el fil del llom, que es l’aresta Brucs unes xapes, semblen espits del 10....millor som covards... que hi farem.

Entrant a R-3
La primera assegurança se agafa be, la segona també, de la segona a la tercera  apreta la ressenya que he trobat marca V- (?), Jo li dono V amb rebava, ara be les assegurances estan a prop i la pedra mol bona amb bon canto, muret “rampeta” muret “rampeta” i arribada a la reunió.

El curt segon llarg surt recte amunt, amb una primera xapa que sembla mol lluny, però amb bona presa des de la R-1,  estirant-me mol  arribo a xapar,un altre cop la llegeixo IV+ i Jo he fet un Ao sortida dreta fins la segona xapa i sortida fina fins a dalt.

Comença a fer calor, la vista des de dalt fantàstica i ningú escalant, es nota que els nets, fan festa al col·legi ...!!!

Per la aproximació, descens i mes informació clickar aquí :