divendres, 13 de febrer del 2015

12-02-2015
Collbató
Nou Barris
Via : Esther entrant per ....?

Aproximació

Al cap de munt del poble de Collbató,  una barrera aconsella de continuar únicament a peu, just a l’esquerra ( 90º) una pista en mal estat passa per darrera de una casa amb piscina i desprès per darrera de unes velles pistes de tenis, per arribar finalment a un ampli clar, si mirem a la muntanya, veurem davant nostre la zona de Nou Barris

Primer llarg: Sortida dreta, per arribar a la primera xapa trobarem a la dreta, un xic amagat, un forat que ens facilita el pas, després agafarem la xapa, sense deixar-la fins que la mà dreta arriba a una molt bona presa marró que surt de la paret sortir de la segona no és fàcil. Ara ja es va posant millor a partir de la tercera xapa la cosa millora i s'arriba bastant ràpidament a la reunió. 10/12 metres, 4 xapes, Vº+ / Ao / Vº+ / Vº
Segon llarg:
Se surt capa a la dreta per passar un llavi per la dreta, ara tenim un mur dret i ben protegit, amb dificultat decreixent fins a arribar a la reunió. 35 metres, 3 xapes, IIIº / IVº+ / IVº / IIIº / IIIº+

Tercer llarg: És un canvi de reunió en diagonal a la dreta fins a trobar la reunió. 30 metres, Iº / IIº

Quart llarg: Sortida una mica explosiva a agafar la primera xapa, després és deixar fer, segona xapa forçant una mica i després els estreps i anant fent, passos llargs alguns d'últims i de puntetes, alguns amb els peus més enllà de la vertical ... Sempre amb bona pedra, presses per les mans que ajudant a mantindre l'equilibri i una mica de tècnica… un darrer pas d'estreps amb el que tornar a agafar pedra és relativament còmode. 30 metres, 11 xapes, Vº / Ao / Ae / IVº / IIIº

Baixada en dos ràpels de la R-4 a la R-3 i de la R-2 a terra.

Suggeriments de vies per anar-hi a la resta

Suggeriments  de vies per anar-hi  a Montserrat.