Translate

Cercar en aquest blog

dissabte, 12 de juny del 2021

Bon dia !!!

 12-06-2021

Bon dia !!!

Avui es un d’aquells dies en que em reafirmo en el meu amor al meu poble, Barcelona (Can Fanga) tenia un parell de opcions per sortir a escalar, però he preferit no abusar, amb un o dos dies de esport a la setmana tinc mes que de sobres, a mes soc contrari a les adicions (La Barra, del bar, no compta) i anar mes de dos cops a la setmana a pasturar a la muntanya, pot crear adició. Com anava dient, avui he rebutjat un parell de ofertes per anar a pujar-me per les parets i he optat per fer de “urbanita”.

Als vols de les 07 h estava a dalt del Castell de Montjuïc, ple de suor i satisfet, encara que he trobat que des de la darrera vegada esta mes lluny i mes amunt, tindre que queixar-me a la meva alcaldessa !!! la volta al castell en solitari i tornada a casa, compra del diari i gratificant esmorzar, després i sense presa me he provat el banyador i ...ho  sorprès !! encara me entra, deu ser que el vaig comprar amb visió de futur, agafo la moto i pel litoral a La Barceloneta, aigua neta, transparent i plana com una vasa d’oli, això si un xic freda, però als cinc minuts ja no es nota i se esta com peix al mar, per eixugar-me una mica passejada per el passeig de fusta que arriba fins el hospital i tornada, gent però no gaire, grups fent Ioga / meditació i mes, una mica de guiris però en minoria, Sol que escalfa, homes i dones que ensenyen, sense recança, els seus greixos i altres uns cosos maquisims, de tot hi ha. Comença a collar el Sol, el termòmetre marca 30º es hora de tornar a casa, ventiladors a tope i de moment el aire condicionat encara no es necessari.https://www.barcelona.cat/sites/all/static/platges/clabsa/camara6.jpg

Fa dies que faig el ronsso i es que el “jubiletes” no tenim temps, aprofito avui per fer la meva declaració de renda, tenim que donar aliment a La Cort, de fet es el seu dret de Pernada, i el necessiten per poder pagar als que venen a atonyinar-nos.

Be, com véreu avui no es una piulada d’escalada, però me ha agafat la vena .... (si creieu-ho que esta fora de lloc, el podeu no publicar i / o no llegir-lo)

Bones escalades ...!!!