dilluns, 1 de desembre del 2014

Agulla del Pla dels Ocells
Via : Guzman – Silva
Davant
Bon dia fred, sense vent i amb Sol que mes podem demanar, a sobre per evitar pujar les Escales dels Pobres,  fem de rics i pugem amb el “Cavall de Ferro” i desprès baixem a trobar el camí de les escales.
Darrera
Aproximació
La Via
Primer llarg : Una  placa tombada de dificultat molt baixa, si et compliques la vida pots arribar a IIº+, no hi a cap assegurança, pedra mol bona. 12 metres, IIº - IIº+.
Segon llarg :  Un díedre a l’esquerra de la reunió amb un pitó i desprès no es veu res i no es veu gaire maco..., al costat de la reunió un reblo ens convida a posar una plaqueta recuperable per allò del factor 2.
Pedra bona i còmoda pasat el pitó una  xapa a la dreta, bonics passos de flanc, ben assegurat .......
 i a munt !!!!! per la dreta de la xapa dos metres delicats, restes de un bolt alliberat per els Talibans de torn, desprès preciós amb una pedra extraordinària, rampeta que ens porta a superar un mur per l’esquerra, pitó difícil de mosquetonejar, portar un mosquetó petit i desprès un tros dret i bonic amb mol bona pedra fins la R 2  que te unes relíquies de l’antiga reunió que tothom fotografia, però ens assegurem de 2 bolts de primera. 25 metres, 2 pitons 4 xapes, IVº / IVº+ / Vº / IVº+ / Vº / IVº+.
Tercer llarg:  És un flanqueig, es van trobant peces, una que esta una mica alta es de la via de la cara Est, però també la aprofito, un passet de baixada una mica rarot, ben assegurat tant per el primer com per el segon, es dels pocs que no es passa por ni de primer, ni de segon, la arribada la R-3 un xic descomposta i fàcil. 14 metres, 4 xapes, IIIº+ / IVº / IVº+ / IVº / IIIº.
Quart llarg : Se surt per terreny fàcil cap a la dreta a trobar una xapa, sembla impossible !! ´.... no a la dreta una canaleta permet la progressió amb bons agafador i ja estem al cim, . 10 metres, 1 xapa, IIº+ / IVº+ / IVº