dilluns, 28 de setembre del 2015

Agulles
La Corona de La Reina
Via :  Aresta Brucs

Be un altre vegada trenquem les normes i farem dues vies en un dia, si seguim així agafarem mala fama i la que tenim ens a costat molt.

Aquesta agulla lo mes interessant que te es que esta allà ....!!!! la seva aresta Brucs des de sota es veu facileta... L’esteve que avui va llançat marxa com si portes el coet al cul, el tinc que frena per que esta pujant amb una punta de corda amb que el Jorge i La Gabi estan rapelant de La reina .... ufffff quina marxa que porta avui, un xic mes amunt el sento renega i es que la pedra sense ser dolenta, no es una meravella i se ha de comprovar cada pas, per que te crostes i dona un xic de inseguretat, arribat al arbre una bona cinta de arbre, llarga, i entres a la canal que sense ser difícil se ha de vigilar, sobre tot els que estem a sota que quasi ens lapida i això que diu que som bona gent.....!! per que et fiïs.

L'Esteve al L-1

Descripció de la via :

Primer llarg  :  Via de un únic llarg se inicia al peu de L’Aresta Brucs i va una mica a la dreta de la vertical de la xemeneia de dalt, a aquesta se arriba per la dreta i desprès posar una cinta llarga al arbre es posem a la seva esquerra, per pujar per la mini – xemeneia, no gaire difícil, però puja com puguis per no lapidar als companys de sota.
Trobem una reunió de un arbret un parell de metres abans del cim, al mateix cim un parell de xapes mol maques inciten a fer la reunió, però el ràpel el farem de l’arbret, que de moment sembla força be.

Dades de la via :

L-1  30 metres, 2 xapes i 1 arbre, IIIº / IIIº+ / IIIº

Per l’aproximació, descens i mes informació clicar aquí :