diumenge, 26 de juliol de 2020

Gorros

Cara de Mico

Via  : La Infidel

Portem tot l’estiu amb por de les calorades i es que el any passat ens va marcar molt en aquest aspecte i el present any ens esta marcant el tema del “virus” aquet que ens fa la guitza, els de “Can Fanga” i rodalies o com diuen alguns els de “La Granja” estem amb el “ay” al cos pensant si la propera setmana ens faran quedar a casa, mentre aprofitem amb els companys de sempre així si la palmó, ells vindran darrera i no podran escalar sense Jo, eppp no es per res, es simplement per tocar-los les pilotes o ovaris, segons el cas.

Joan Marc al L - 1

Be com anava dient, tot buscant la ombra, si no total, si quasi, ens dirigim a La cara de Mico a fer la via Infidel, que es pot fer quasi a la ombra, que li passa un ventet agradable, que te una aproximació curta (si tens calerons per pagar el “Cavall de Ferro”) amb una dificultat assumible i si vas un pic justet esta generosament equipada, tant com per resoldre qualssevol problema amb un us discrecional de els agafadors de colors, la tornada al Bar es mes curta que la vinguda del Bar i igual de còmoda i costosa, això si amb el carnet de la Fede. Fan el descompte de la tercera edat i del club súper 3.

L'Esteve al L - 3

La via es per gaudir, sense mes problemes que el de no saltar-te les xapes, al segon llarg he sentit veus que diuen que no mes hi ant 2 xapes, Jo sempre i aquest cop també, he trobat 4 i un altre de una via que la travessa, es a dir 5 en total, encara que la dificultat es molt i molt amable.

L - 4

Cada vegada que vaig per Gorros tinc un calfred de satisfacció en veure quasi totes les vies en que he participat en el seu disseny  i equipament, concorregudes amb escreix, clar que desprès tinc que fer dos o tres dies de regim per perdre els quilos de satisfacció. Gracies a Totes i Tots per anar a fer-les.

Quina pinta ...!!!!!l

Aproximació  :  Seguir per el camí de Gorros fins el trencall del Sentinella, baixar fins arribar a la seva alçada i un marcat camí porta en diagonal a l’esquerra (sentit de la marxa) fins el peu de via.

Primer llarg  :  Comença al peu de un bloc repenjat a la paret, pujar per el bloc fins l’alçada de la primera xapa i fem el pas per posar-nos a la paret, bons agafadors, desprès anar seguint  les xapes amb una bona pedra i bons agafadors. 35 metres, 10 xapes, Vº / IVº+ /IVº / IIIº.

Segon llarg  : Se surt de la reunió recte amunt, desprès se segueix amb tendència a l’esquerra, una mica en diagonal, fins a una fissura amb uns matolls, aquí trobem la segona reunió.  30 metres, 4 xapes, IIIº - IIIº+.

Tercer llarg  :  Se surt per la dreta seguint la fissura, desprès de la segona xapa anar a l’esquera a trobar una bonica placa que escalem un xic per l’esquerra, i desprès un xic a la dreta però amb mol bons agafadors. 25 metres, 6 xapes, IIIº / IVº-IVº+ / IIIº.

Quart Llarg  :  Se surt  un parell de metres a l’esquerra de la reunió, per situar-nos a l’entrada de un bonic díedre, els primers passos un xic delicats, desprès els agafadors son bons i generosos, un parell de passos a la dreta ens posa en un petit espero, al principi una mica dret, desprès se ajup fins arribar a una curta xemeneia que ens deixa al cap de munt de l’agulla. 30 metres, 11 xapes, Vº+ (Ao) / Vº / IVº IIIº / IVº.

Descens  :  Un curt ràpel des de la darrera reunió, seguir la carena, direcció a La Gorra i desprès baixar a l’esquerra per un petit bosc fins el camí de pujada.

Suggeriments de vies per anar-hi a la resta del país.

Suggeriments  de vies per anar-hi  a Montserrat.