diumenge, 7 de juliol del 2024

La Codolosa
Via: Del Llit

La via: Del Llit

A la dreta de la Cova de les Arnes, nom de la via escrit amb retolador
Primer llarg: Pas un xic balmat, en uns tres metres trobarem dues xapes, nosaltres fem un Ao, després un xic a la dreta una bonica placa, pujar ara una mica a l'esquerra, ara una mica a la dreta de la vertical de les xapes fins a trobar una fissura vertical en què es troben bons agafadors i anar seguint-la, si fas servir les cintes el grau pot oscil·lar en mig grau amunt o avall, a la cinquena xapa trobem una petita canal a la nostra dreta, la seguirem fins a trobar la reunió a la nostra esquerra. 25 metres, 9 xapes, Ao / IVº / IVº+ /  / IV + / IVº.
Segon llarg:
A l'esquerra una baga marca el camí, sense sobrepassar-la seguir en horitzontal a l'esquerra veurem una xapa, plataforma pels peus, després recte amunt, pedra bona, algun pas allarga una mica d'assegurança a assegurança, una fissura horitzontal ens permet posar un friend petit/gran, placa bonica i per gaudir-la, els darrers metres per arribar a la reunió s'ha de vigilar la qualitat de la pedra, està ben protegida i s'ha netejat molt, la dificultat ha baixat, la reunió a la nostra esquerra és la mateixa de la via "El Diedret". 20 metres, 1 baga 4 xapes. IIIº / IVº / IVº+ / IIIº+.
Descens
 en un ràpel d'uns 50 o 55 metres fins a l'interior de la Cova de les Arnes.

Suggeriments de vies per anar-hi a la resta

Suggeriments  de vies per anar-hi  a Montserrat.