diumenge, 16 de juny del 2024

Collbató
La Codolosa (dreta) Oriental
Via: Del Díedre
Fantàstic dia, una mica núvol, perfecte ens protegeix del Sol que ja comença a picar.
Avui els companys ens han abandonat i hem quedat el Joan Marc i Jo, al bar de l'Anna tampoc hi ha gaire gent del gremi, si més no dels septuagenaris.
La conversa amb dues persones no dona per gaire, encara que feia dia que no coincidíem i hem fet un repàs, a ull d'aguilot, al tema de les eleccions i del que podríem dir "política", molt entre cometes.
El Joan Marc arribant a la R - 1
La via escollida ha estat la del diedre, en la meva anterior ressenya en el segon llarg constaven tres assegurances més de les que hi ha en l'actualitat, és possible que en anar netejant-se de bardisses algunes vagues haurien caigut, tanmateix dos pitons que Jo tenia ressenyats han desaparegut, si bé és possible posar friends, Jo n'he col·locat un de mitja a l'inici i després dos més de petits, els tacs de fusta del primer llarg sembla que estan podrits i les bagues corresponents podrien ser les originaries i donant bastant poca confiança. Com que sembla que comença a sortir el sol decidim rapelar de la segona reunió, queda un curt i no gaire difícil llarg i decidim obviar-lo, a més ja l'hem fet en diverses ocasions i preferim anar a fer la cervesa a la fresca i amb una lleugera brisa que ens provoca un gran plaer.
Arribant a la R - 2
Aprofito l'estada a Collbató per fer la compra de la setmana i omplir el dipòsit del cotxe al "Bon Preu" que està molt bé de preu.
Com Arribar-hi
La via : El Diedre

Nom de la via escrit amb retolador entre les vies Alimera i Reincidents
Primer llarg : Superem un primer bloc per sobre d'una baga, seguir per una petita canal que va fent petits ressalts, al mig trobarem un pas més delicat que els altres, es puja una mica per oposició de cames i braços, és a dir en "X" i a vegades per la placa de la dreta fins a sortir a la gran rapissa a on, davant nostre, trobarem dues xapes sense anelles i a on farem la reunió.
30 metres, 6 bagues, IVº / IIIº /  / IVº / IIIº.
Segon llarg : Recte amunt de la reunió, a uns set o vuit metres una xapa, per arribar ho fem un parell de metres per la dreta, a partir d'aquest punt entrem en un petit i marcat díedre, als tres o quatre metres, de l'inici d'aquest, la cosa es posa més difícil, es pot reforçar la seguretat amb friends petits, després baixa un xic la dificultat fins a la reunió. 35 metres, 5 assegurances (3 xapes 2 bagues), IVº / Vº / IVº+ / IVº.
Tercer llarg : Flanqueig a la dreta i recte amunt.
Baixada : Tres ràpels
de R-3 a R-2 (25 metres)
de R-2 a R-1 de la via Alimera (33 metres)
d'aquí a terra (26 metres)

Suggeriments de vies per anar-hi a la resta

Suggeriments  de vies per anar-hi  a Montserrat.