Agulles i/o Parets

B) Ag 422 (1) B) Ag. Mare (2) B) Agulla Antoni Rosich (1) B) Agulla del Mirador (5) B) Agulla del Pla dels Ocells (2) B) Agulla dels Espeleolegs (1) B) Agulla dels Set (2) B) Agulla Dionis (1) B) Agulla Manolito Garcia (1) B) Albarda Castellana (1) B) Bacallà (1) B) Bessona Inferior (1) B) Bola de la Partio (1) B) Boteruda (1) B) Boteruda del Gra (2) B) Camell de Sant Jeroni (2) B) Cap d'en Calventus (2) B) Cap de Guerrer (2) B) Cap de Mort (3) B) Cap del Serrat de S. Joan (1) B) Cara de Mico (8) B) Caragolet (2) B) Carnavalada (2) B) Contrafort de la Palleta Est (2) B) Contrafort de Sant Pau Vell (2) B) Contrapuntal de l'Albarda Castellana (2) B) Cota 339 (2) B) Cua de Bacallà (2) B) Dels Tres o CNT (3) B) El Barretet (2) B) El Bisbe (2) B) El Cavall Bernat (1) B) El Farao (1) B) El Faraonet (1) B) El Frare de Baix (1) B) El Gerro (2) B) El Lloro (1) B) El Pas del Príncep (1) B) El Pingüi (3) B) El Porró (1) B) El Rave (1) B) El Setrill (2) B) El Timbaler del Bruc (2) B) El Xumet (3) B) Els Estalvis del Porró (1) B) Els Graus (5) B) Enclusa de Frares (2) B) Escorpí (2) B) Frare de Baix del Clot de la Monica (2) B) Frare Gros (2) B) Ganivet dels Diables (1) B) Gegant Encantat (2) B) Gorra Frigia 1 (9) B) Gorra Frigia 2 (8) B) Gorra Marinera (4) B) L'Aglà (2) B) L'Anec (1) B) L'Arbret (2) B) L'Elefant (1) B) L'Esquelet (1) B) La Bandereta (2) B) La Boleta del Portell Estret (1) B) La Cadireta (1) B) La Cajoleta (2) B) La Corona de La Reina (4) B) La Doble (2) B) La Granota (1) B) La Inclinada (2) B) La Mamella (3) B) La mamelleta (1) B) La Momia (1) B) La Momieta (1) B) La Monja (2) B) La Nina (2) B) La Palleta (2) B) La Palleta baixada (1) B) La Panxa del Bisbe (2) B) La Paparra (2) B) La Pastereta (8) B) La Pelada (1) B) La Peluda (1) B) La Portella Petita (1) B) La Prenyada (2) B) La Presidenta (2) B) La Proa (2) B) La Reina (4) B) La Saca Gran (2) B) La Salamandra (2) B) La Talaia dels Enginyers (2) B) La Trumfa (1) B) La Xepa (2) B) Magdalena Inferior 1 (5) B) Magdalena Inferior 2 (2) B) Magdalena Superior 1 (6) B) Magdalena Superior 2 (4) B) Mirador dels Ermitans (3) B) Miranda de Can Jorba (6) B) Miranda de la Portella (1) B) Miranda de les Boïgues (4) B) Miranda de les Magdalenes (4) B) Miranda de Sant Benet (1) B) Miranda de Sant Joan (5) B) Miranda de Sant Joan Est (1) B) Miranda de Sant Onofre (3) B) Miranda de Sant Pere (10) B) Miranda de Santa Magdalena (1) B) Miranda del Pas dels Francesos (3) B) Miranda del Princep (2) B) Montgros (2) B) Mur Encaixonat (1) B) Pared de l''Esperança (2) B) Paret de Diables (1) B) Paret de l'Aeri (1) B) Paret del Pont (2) B) Paret dels Trons (1) B) Placa Roofs (2) B) Plecs del Llibre (1) B) Pollego Oest (2) B) Portella Petita (2) B) Portella Superior (3) B) Processó dels Monjos (2) B) Punta Pam a Pam (3) B) Ratpenat (2) B) Roca De Sant Cugat (2) B) Roca de Sant Martí (2) B) Roca de Sant Salvador (1) B) Roca dels Col.leccionistes (2) B) Roca dels Corbs (2) B) Roca dolça (2) B) Roca Gran de la Portella (1) B) Roca Gris (2) B) Salvat Papasseit (1) B) Salvat Papasseit B) Bacallà (1) B) Sant Jeroni Oest (2) B) Savina Inferior (1) B) Sense Nom (1) B) Sentinella (2) B) Serrat de les Garrigoses (2) B) Serrat de les Onze (4) B) Serrat del Moro (1) B) Serrat del Muntaner (8) B) Serrat dels Monjos (3) B) Serrat dels Tudons (3) B) Talaia Gran (1) B) Tonsura - La (1) B) Ullal de La MAgdalena (6) B) Veïna del Gerro (2) B) Veïna del Musclet (1) B) Xepa - La (1) B)Serrat de les Onze (1)

dimecres, 21 de setembre de 2011

Miranda de les Magdalenes

Aproximació :

Des de l'estació superior del funicular de Sant Joan, o "Pla de les Taràntules" agafar el camí que va a l'esquerra i pujar a l'ermita de S. Joan,  una vegada passada, trobarem un desvio a ma esquerra que va horitzontal a ran de pedra, restes de marques verdes, NO confondre amb el que baixa, que te marques blaves.
Seguim a ran de paret, trobarem uns esglaons tallats a la pedra pujar 2/3 i seguir per la paret arran de arbres als 10/12 metres, trobarem una clariana en l’arbrat a ma esquerra, pujar un petit ressalt de 1,5 metres, amb l’ajut de un arbre i davant nostre un camí ens portarà al costat esquerra del doble coll que separa la Miranda de la Magdalena de la Miranda de Sant Joan, anar al de mes a la dreta pujant una mica, donar la volta a un petit bony de pedra, retrobem  un camí de baixada per la vessant oposada, al cap de poca estona veurem un camí, horitzontal, a mà dreta que porta a peu de la paret, per el peu de aquesta un camí va pujant, a la nostre dreta, tot resseguint el peu de la paret, bastant en lla, trobarem una xapa a l'alçada del nas que ens marca el inici de les dues vies.
Uns tres  o quatre metres mes amunt trobarem dues xapes quasi juntes, una, la mes baixa, amb certa tendència a l'esquerra marca la direcció de la via "Núria" de dificultat mes que moderada, perfecte per iniciació i per la canalla.
La segona xapa una mica mes alta i a la dreta marca el inici de la  via "Directe Núria" via per iniciació de gent amb un grau bastant mes alt.

Descens

Anem en direcció als Gorros, el camí esta mol fressat, ja que esta en les guies de itineraris de Montserrat, te una vista esplèndida, seguir-lo de baixada, passarem per la ermita de Santa Magdalena i desprès arribem a una cruïlla de camins si anem per l’esquerra baixarem per les escales de Jacob entre la Magdalena Inferior i La Gorra Frígia, per sortir al camí dels Gorros.
Si seguim per la nostre dreta baixarem per les escales del restaurant i anirem al camí de pujada.
Els dos camins ens portaran al “Pla de les Taràntules” o estació superior del Funicular.

Via  : De la Núria  (Via del Guillem)

Via  : Directa Núria (Via del Guillem)