dilluns, 15 de desembre del 2014

La Codolosa 3

Sud
Collbató
La Codolosa  Esquerra (Oest)
Aproximació  :
El  camí, que se esta imposant, surt de la part superior de Collbató, Aparquem el cotxe al cap de munt de Collbató, hem pujat per el carrer dels Graus i aparquem a la cruïlla del carrer de la Drecera, seguim aquest carrer a munt i al cap de pocs metres el camí es divideix en dos, el que va a l’esquerra i que va als Graus i el de la dreta que va recte amunt y que ens deixarà al peu de La Codolosa, tot plegat entre 5 i 10 minuts
Un altre camí es la carretera que va de Collbató a Monistrol i  tot seguit el trencall que porta a les Coves de Salnitre, abans de arribar un petit “xiringuito” (La Salut) amb taules permetrà que deixem el cotxe i si ho volem podrem fer un veure al baixar.
Baixada :
Cada via te els seus propis Ràpels o la via del costat, normalment les reunions estan equipades per baixar en ràpel.
Una opció es pujar una mica amunt fins trobar el corriol que rapida i còmodament ens portarà al camí conegut com la drecera de Fra Gari i que ens deixarà, quasi a tocar del cotxe, si em pujat per el interior del poble de Collbató